[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Za našo spletno trgovino dostavo izdelkov opravlja GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. (GLS d.o.o.), ki dostavlja pakete pretežno v dopoldanskem času.
Osebni prevzem je možen le s predhodno oddanim naročilom (od ponedeljka do petka med 9:00 do 16:00 uro).
Potek in čas dostave (GLS)
Dostavljalec vam naročeno dostavi najkasneje v treh delovnih dneh. Ob vikendih ni dostave.
- Pred dostavo vas dostavljalec pokliče, zato bodite dosegljivi.
- V kolikor vas na naslovu za dostavo ne bo se lahko z njim dogovorite, da vam paket pusti v Parcel Shop-u (bencinski servisi, mercator, trafike 3dva…), kjer lahko popoldan sami prevzamete paket (s seboj imejte osebni dokument).
- V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem vam pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na omenjeno telefonsko številko, ali pa jim pišite na e-mail info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino Parcel Shop (OMV bencinski servisi in trafike 3dva), kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.
- Dostavljalcu lahko plačate tudi s kreditno kartico.
S 1.4.2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@hramlepote.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
- Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: DOUX d.o.o., Cesta na Brdo 13, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
- Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]